Vi bruker cookies
Finn ut mer om hvordan vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Mangler og feil rapporterer du direkte i Farte bysykkel-appen. Klikk på i nede i menyen, og deretter Rapporter et problem. Scan sykkelens QR kode eller tast inn nummeret under koden. Så trenger vi bare en kort beskrivelse før du velger Rapporter. Du vil motta svar på din henvendelse på mailadressen du har registrert i appen.
Sjekk gjerne om du finner svar på det du lurer på under Spørsmål og svar
Du kan også kontakte Farte bysykkels kundesenter via epost eller telefon:
Epost: bysykkel@telemarkfylke.no
Telefon: 33 30 01 00 - tast 3 for Bysykkel
Våre åpningstider:
Dersom kundesenteret er stengt og du har problemer med en sykkel, eller med å avslutte leie kan du sende oss en henvendelse via mail eller i appen med klar beskrivelse av situasjonen, og hvor sykkelen er plassert, med ditt navn, telefonnummer og mailadresse.