Vi bruker cookies
Finn ut mer om hvordan vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Du kan overføre gyldige 7-dagersbilletter og 30-dagersbilletter til ny telefon (dersom du benytter samme mobilnummer.)
Last ned Farte appen på ny telefon.
Har du byttet mobilnummer? Kjøp ny periode i appen og benytt vårt skjema under dersom du skal søke refusjon om gjenstående enkeltdager.
Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg. Husk at du må betale 100 kroner i gebyr per ekspedisjon.
Har du mistet ditt skolekort? Ta kontakt med skolen du går på.
Hvis du ikke lenger kan bruke din periodebillett, enten kjøpt på reisekort eller i Farte Appen, så er det mulig å få resterende dager refundert.
Refusjon forutsetter at beløpet for refusjon overstiger kr 100 da det trekkes et ekspedisjonsgebyr på kr 100 når tilbakebetalingen gjøres. Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg.
Fyll ut skjema nedenfor med info vi trenger så vil vi hjelpe deg så raskt som mulig.
Har reisekortet ditt sluttet å virke? Vi erstatter defekte reisekort, uten synlige skader, kostnadsfritt.
Du får hjelp til å overføre billetter til nytt reisekort ved å ta turen innom Vy Grenland sine kontorer i Skien på Rabbenkroken 19, mellom kl 08:00 og 15:30. Er reisekortet ditt synlig skadet må du betale 50 kroner for å få overført billetten eller reisepengene til et nytt reisekort.
Har du ikke anledning til å stikke innom vy Grenland?
Fyll ut skjema nedenfor med info vi trenger så vil vi hjelpe deg så raskt som mulig.
Er reisekortet ditt synlig skadet må du betale 50 kroner for å få overført billetten eller reisepengene til et nytt reisekort.
Du betaler 50 kroner for et nytt kort og dette kan kjøpes på lokalbussen i fylket, hos Vy Grenland, Rabbenkroken 19 mellom 08:00 -15:30 eller hos Narvesen i Grenland og Kragerø. .
Du får hjelp til å overføre billetter til nytt reisekort ved kundesenteret hos Vy Grenland.
Ved refusjon/overføring av periode eller reisepenger til nytt kort, forutsettes det at beløpet for refusjon overstiger kr 100 da det trekkes et ekspedisjonsgebyr på kr 100. Beløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon/overføring fra deg.
Har du ikke anledning til å komme til Vy Grenland?
Fyll ut skjema nedenfor med info vi trenger etter at du har kjøpt et nytt reisekort.
Har du mistet reisekortet ditt og kan dokumentere at du er rette innehaver av reisekortet? Vy buss hjelper deg gjerne
Vy kan da overføre innhold på reisekortet ditt til et nytt reisekort ved å ta turen innom Vy buss Grenland sine kontorer i Skien på Rabbenkroken 19 mellom kl 08:30 - 15:30.
Du betaler 50 kroner for et nytt kort. Ved refusjon/overføring av periode eller reisepenger, forutsettes det at beløpet for overstiger kr 100 da det trekkes et ekspedisjonsgebyr på kr 100. Refusjonsbeløpet/overføringsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg.
Har du ikke anledning til å komme til Vy Grenland på dagtid?
Da må du først kjøpe et nytt reisekort på lokalbuss i fylket eller på Narvesen i Grenland eller Kragerø, deretter fylle ut skjema nedenfor med info vi trenger.
Ved refusjon/overføring av periode eller reisepenger, forutsettes det at beløpet for overstiger kr 100 da det trekkes et ekspedisjonsgebyr på kr 100. Refusjonsbeløpet/overføringsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg.
Rette innehaver er den personen som enten har registeret reisekortet i nettbutikken vår eller som, ved hjelp av kjøpskvittering med reisekortnummer og bankutskrift, kan dokumentere at han eller hun er rette eier av reisekortet.
Trenger du ikke lenger ditt reisekort? Ønsker du å avslutte ditt reisekort og har mer verdi igjen?
Fyll ut skjema nedenfor med info vi trenger så vil vi hjelpe deg så raskt som mulig.
Refusjon forutsetter at beløpet for refusjon overstiger kr 100 da det trekkes et ekspedisjonsgebyr på kr 100 når refusjonen gjøres. Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg