Kontakt oss

Kontakt oss direkte i appen

Mangler og feil rapporterer du direkte i Farte bysykkel-appen. Klikk på i nede i menyen, og deretter Rapporter et problem. Scan sykkelens QR-kode eller tast inn nummeret under koden. Så trenger vi bare en kort beskrivelse før du velger Rapporter. Du vil motta svar på din henvendelse på mailadressen du har registrert i appen.

Rapporter feil på en Farte Bysykkel

 

Sjekk gjerne om du finner svar på det du lurer på under Spørsmål og svar.

Kontaktskjema

Send oss din henvendelse i skjemaet under:

Du kan også kontakte Farte bysykkels kundesenter via epost:  bysykkel@telemarkfylke.no 

Våre åpningstider:

  • Mandag - Fredag: 07:00 - 18.00
  • Lørdager: 09:00 - 16:00
  • Søndager: Stengt
  • Stengt helligdager

Dersom kundesenteret er stengt og du har problemer med en sykkel, eller med å avslutte leie kan du sende oss en henvendelse via mail eller i appen med klar beskrivelse av situasjonen, og hvor sykkelen er plassert, med ditt navn, telefonnummer og mailadresse. Sørg for å sikre at sykkelen er låst før du forlater sykkelen.

Telefonnummer: 333 00 100