Vi bruker cookies
Finn ut mer om hvordan vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Mangler og feil rapporterer du direkte i Farte bysykkel-appen. Klikk på i nede i menyen, og deretter Rapporter et problem. Scan sykkelens QR-kode eller tast inn nummeret under koden. Så trenger vi bare en kort beskrivelse før du velger Rapporter. Du vil motta svar på din henvendelse på mailadressen du har registrert i appen.
Sjekk gjerne om du finner svar på det du lurer på under Spørsmål og svar.
Send oss din henvendelse i skjemaet under:
Du kan også kontakte Farte bysykkels kundesenter via epost: bysykkel@telemarkfylke.no
Våre åpningstider:
Dersom kundesenteret er stengt og du har problemer med en sykkel, eller med å avslutte leie kan du sende oss en henvendelse via mail eller i appen med klar beskrivelse av situasjonen, og hvor sykkelen er plassert, med ditt navn, telefonnummer og mailadresse. Sørg for å sikre at sykkelen er låst før du forlater sykkelen.
Telefonnummer: 333 00 100