Kundeservice

For effektiv og trygg behandling av din tilbakemelding må vi be deg fylle ut kontaktskjema. Da får vi informasjonen som trengs på første forsøk og du får raskere hjelpen du trenger. Har du gjort et feilkjøp eller av andre grunner krever tilbakebetaling av billettkjøp - velg refusjon. 

Velg riktig skjema under for veien videre:

Kjøpt 180 dagers billett i gammel Farte app?

Fra 1. oktober kan du ikke lenger kjøpe billetter i den gamle Farte appen - da må du laste ned den nye og kjøpe billetten her. Har du 180 dagers billett som varer lengre enn dette, refunderer vi resterende periode og du kan kjøpe ny billett i ny app. Ta kontakt med oss for å ordne refusjon av 180 dagers billett.

 Les mer om den nye appen her

Lurer du på noe mer? Vi har samlet våre oftest stilte spørsmålene og svarene her

Ringe oss?

Trenger du å ringe oss, kan du nå oss fra mandag til fredag mellom kl 9 og 10 og mellom kl 13 og 14 på telefon 35 91 70 20. 

Gjelder det refusjon eller tilbakemelding på forsinkelser, må du sende oss dette skriftlig slik at i raskere kan behandle saken din og følge opp med riktig sjåfør.